اخبار

مدیرکل کمیته امداد مازندران از طریق سامانه سامد به درخواست 78 مددجو پاسخ داد

مدیرکل کمیته امداد مازندران سال گذشته با حضور در سامانه سامد از طریق تلفن گویای ۱۱۱ پاسخگوی78 نفر از مردم و مددجویان بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، رضا نوروزی، مدیرکل کمیته امداد مازندران، اظهار داشت: ارتباط از طریق سامانه سامد باهدف ایجاد بستری مناسب برای برقراری ارتباط دوسویه بین مسئولان و مردم، برای پاسخگویی سریع به شکایات و مطالبات مردمی، کاهش مراجعات و جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه مردم انجام می‌شود.

وی افزود: از طریق سامانه سامد گفتگوی تلفنی با 78 نفر درخواست‌های آنان برای بررسی و رسیدگی ، در دستورکار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه 1739 مورد مراجعه مستقیم به این اداره کل در سال گذشته صورت گرفت، تصریح کرد: بیشتر درخواست‌های مراجعین در بخش های کمک نقدی، وام قرض‌الحسنه، وام خوداشتغالی، درمان، هزینه تحصیلی، ازدواج و سایر موارد بوده است.

مدیرکل کمیته امداد مازندران با اشاره به ثبت مکاتبات مردمی در زمینه‌های مختلف ، بیان داشت: 396 مورد مکاتبات مردمی در زمینه‌های مختلف از ابتدای سال جاری تاکنون در این نهاد به ثبت رسیده و پاسخ لازم به آن‌ها داده‌شده است.

وی با اشاره به 4835مکاتبات مردمی به کمیته امداد مازندران گفت: این مکاتبات از دستگاه‌های مختلف ازجمله استانداری، دفتر نماینده ولی فقیه، دفتر نمایندگان و...بوده است.

نوروزی خاطر نشان کرد:در مازندران 76 هزار و 646 خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند.



۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۰۸:۰۲
تعداد بازدید : ۴۴
کد خبر : ۳,۴۳۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید