اخبار

مدیر نظارت و رسیدگی به شکایات کمیته امدادمازندران:

تکریم و مراقبت از مددجویان یکی از وظایف مهم کمیته امداد است

تکریم و مراقبت از مددجویان یکی از وظایف مهم کمیته امداد است
مدیر نظارت و رسیدگی به شکایات کمیته امداد مازندران با بیان اینکه تکریم و مراقبت از مددجویان یکی از وظایف سنگین کمیته امداد است ،گفت: از طریق نظارت و رسیدگی به شکایات کمیته امداد استان، مشکلات 983 مددجوی تحت حمایت در تمامی بخش ها مانند خودکفایی، عمرانی درسال گذشته پیگیری شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد مازندران، محسن قاسمی طالشی مدیر نظارت و رسیدگی به شکایات کمیته امداد مازندران با اشاره به اینکه بمنظورتحقق این برنامه دربرخی مواقع با مراجعه حضوری مددجویان به کمیته امداد شکایات آنها رسیدگی می شود، اظهار داشت:کارشناسان واحد نظارت نیز با حضور در ادارات کمیته امداد شهرستان ها به صورت دوره ای در جریان مشکلات مددجویان قرار گرفته و مشکلات آنها را بررسی می کنند.

وی با بیان اینکه علاوه بر این برنامه ها و اقدامات ، میز رسیدگی به شکایت نیز با حضور کارشناسان واحد نظارت در ادارات کمیته امداد شهرستان ها برگزار شد، افزود: دربازدیدهای میدانی 250 طرح اشتغال مورد بررسی قرار گرفت و 132 پروژه عمرانی سال گذشته بازدید شده است.

قاسمی بیان داشت: در میز رسیدگی به شکایات از منازل 601 مددجو بازدید و مسائل و مشکلات آنها بررسی شد.

وی با تقدیر از همراهی و مشارکت مردم نیکوکار استان در راستای خدمت رسانی به نیازمندان خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط کنونی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا چنانچه مراجعان در مورد اقدامات و فعالیت های کمیته امداد استان سئوال و یا خواسته ای دارند، می توانند با خط ارتباطی ۳۳۲۵۶۶۸۸و یا از طریق سایت امدادmzn-mpc@emdad.ir موارد خود را بیان کنند.

قاسمی گفت: اجرای طرح رسیدگی به میز شکایات ، بازدیدهای میدانی از طرح های اشتغال و پروژه های عمرانی و... ازجمله برنامه ها و اقدامات واحد نظارت و بازرسی کمیته امداد مازندران در سال جاری است.

۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۰۷:۴۰
تعداد بازدید : ۴۲
کد خبر : ۳,۳۵۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید