اخبار

مدیر برنامه ریزی وفناوری اطلاعات کمیته امداد مازندران :

کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری هدف کمیته امداد

کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری هدف کمیته امداد
مدیر برنامه ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد مازندران گفت: این نهاد با راه اندازی ظرفیت ویدئو کنفرانس نسبت به برگزاری جلسات ، همایش ها و نشست ها با هدف کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری اقدام می کند.

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، محمد تقی جوادی، مدیر برنامه ریزی وفناوری اطلاعات کمیته امداد مازندران اظهار داشت:با توجه به الزامات بودجه سال98 و در راستای کاهش هزینه ها ،افزایش بهره وری راندمان کاری، کاهش مخاطرات جاده ای رفت و آمد کارکنان بین ستاد استان،شهرستان ها و مرکزنسبت به ایجاد سیستم ویدئو کنفرانس اقدام شده است.

وی افزود: با ارتباط بین ستاد میانی استان با ادارات اجرایی در سطح شهرستان در حوزه ها و معاونت های مختلف این نهاد و حتی دفتر مرکزی، برنامه ها و جلسات مدیریت می شود.

مدیر برنامه ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد مازندران تصریح کرد: در خصوص انتقال انتظارات و توجیه دستور العمل ها به آیین نامه ها و هم اندیشی با لایه های اجرایی ادارات، ضرورت وقت گذاری حضور بیشتر مدیران و مددکاران در شهرستان ها برای خدمت رسانی بهتر به مددجویان،شرایطی فراهم شد تا به جزء موارد خاص ، جلسات و نشست ها از طریق ویدئو کنفرانس انجام پذیرد.

وی با بیان اینکه81 هزار خانوار در مازندران تحت حمایت کمیته امداد قرار دارندگفت:در 27 ادراه اجرایی کمیته امداد استان به نیازمندان خدماتی مانند پرداخت تسهیلات اشتغال، وام کارگشایی، احداث وتعمیرات مسکن، جهیزیه، معیشت، فرهنگی، درمانی، مشاوره و.... از طریق مددکاران خانواده و حوزه های فنی ارائه می شود.

مدیر برنامه ریزی وفناوری اطلاعات کمیته امداد مازندران با اشاره به اینکه مددجویان مازندرانی می‌توانند ۲۶ مورد خدمات را از طریق درگاه اینترنتی ثبت و پیگیری کنند، افزود:افزایش سرعت در خدمت رسانی ،کاهش فرایند رسیدگی و حمایت از نیازمندان و کاهش مراجعات حضوری از جمله مزیت‌های این طرح اینترنتی است.

وی بیان داشت: مددجویان قادر به انتخاب و ثبت خدماتی از ۲۶ خدمت خواهند بود که شرایط استفاده از آن خدمات توسط سیستم و به صورت هوشمند احراز شده باشد و در این روش مددجویان می‌توانند از طریق آدرس اینترنتی e.emdad.ir با استفاده از رایانه شخصی، گوشی همراه و یا دفاتر خدمات اینترنتی در روستاها و شهرها و بدون مراجعه به دفاتر کمیته امداد و درج کد ملی و شماره شناسنامه وارد سامانه شده و نسبت به ثبت و ارسال درخواست خود اقدام کنند.

جوادی افزود:پس از ثبت درخواست توسط مددجو ،حداکثر بعد از یک ساعت درخواست‌های ثبت شده به صورت هوشمند به کارتابل مددکار خانواده و فرد متقاضی در سیستم جامع خدمات حمایتی این نهادمنتقل می‌شود.

وی خاطر نشان کرد:با توجه به اینکه بیش از 58درصد از مددجویان کمیته امداد مازندران در روستاها و مناطق محروم ساکن هستند،ضرورت استفاده از بستر اینترنتی بیشتر احساس می شود.

۱ مهر ۱۳۹۸ ۰۹:۰۷
تعداد بازدید : ۱۴۸
کد خبر : ۲,۳۷۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید